Zanimljive činjenice o online profilima

Budući da se sve više ljudi oslanja na online veze i online upoznavanje partnera, to je područje sve zanimljivije za provođenje raznih istraživanja.
81% ljudi laže o svojoj visini, težini ili starosti.
Ovaj fenomen primijećen je u studiji provedenoj na Sveučilištu Wisconsin-Madison. Istraživači su radili različita mjerenja, uz provjeru vozačke dozvole kako bi dobili stvarnu dob osobe, a zatim su pregledali profile tih ispitanika. Žene su obično tvrdile da su u prosjeku 5 kg lakše nego što su zapravo bile. Muškarci su o tome manje lagali—samo 3 kg —ali su često zaokruživali svoju visinu na 2 cm više. Ljudi su najmanje lagali kada se radilo o starosti.
Osobe koje imaju riječ “ljubav” u svom profilu će ju vjerojatnije pronaći od onih koji nemaju.
2014., stranica za online veze PlentyofFish provela je istraživanje u kojem su znanstvenici ispitali odabir riječi kod svih 1.2 milijuna profila na stranici. Uz opažanje da su oni koji su koristili riječ “ljubav” uspješniji u njenom pronalaženju, istraživači su otkrili da muškarci imaju više koristi kada koriste riječi “srce”, “djeca”, “romansa” i “veza”.
Muškarci potroše 50% manje vremena na čitanje profila u odnosu na žene.
2012. godine, istraživačka tvrtka AnswerLab provela je istraživanje u kojem su koristili Tobii X1 Light Eye Tracker, koji je bilježio pokrete očiju ispitanika koji su čitali profile za pronalazak partnera na Match.com i eHarmony.com. Time su utvrdili da muškarci više gledaju, a žene više čitaju profile. Pokazalo se da muškarci provode 65% više vremena gledajući slike profila nego žene.
Trećina online parova nikada nije otišla na spoj s osobom koju su upoznali.
Ovaj iznenađujući statistički podataka dolazi iz istraživanja koje je krajem 2013. godine proveo Pew Research Center. Što je oš zanimljivije, ta je brojka puno manja nego ranije. Naime, 2005. godine, više od polovice ljudi nije se fizički našlo s nekime koga su upoznali online.
Oko 30% žena savjetuje se s prijateljicom o svojem profilu. Kod muškaraca je taj postotak samo na 16%.
To čini ukupno 22% ljudi čije su profile na online stranicama provjerili i pregledali njihovi prijatelji.